Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (25)Реферативна база даних (13)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Скибінський С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
1.

Скибінський С. В. 
Рівень задоволення споживача як метод конкурентної боротьби [Електронний ресурс] / С. В. Скибінський, Х. В. Луцьків // Науковий вісник НЛТУ України. - 2012. - Вип. 22.6. - С. 130-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnltu_2012_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 323.891 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Скибінський С. В. 
Передумови ефективної маркетингової діяльності підприємств споживчої кооперації [Електронний ресурс] / С. В. Скибінський, М. М. Ванівський // Торгівля, комерція, підприємництво. - 2010. - Вип. 11. - С. 253-256. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Torg_2010_11_57
Попередній перегляд:   Завантажити - 572.079 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Балук Н. Р. 
Інтегровані маркетингові комунікації – нова концепція чи новий погляд на традиційний інструмент маркетингу [Електронний ресурс] / Н. Р. Балук, Н. Ф. Басій, С. В. Скибінський // Науковий вісник Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій імені С. З. Ґжицького. Серія : Економічні науки. - 2017. - Т. 19, № 81. - С. 70-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvlnu_2017_19_81_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 341.14 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Скибінський С. В. 
Категорія якості: ретроспектива і актуальність для м'ясних виробів з наповнювачами [Електронний ресурс] / С. В. Скибінський, І. Ф. Ланиця // Вісник Львівського торговельно-економічного університету. Технічні науки. - 2018. - Вип. 19. - С. 82-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlteu_2018_19_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 546.004 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Алєксєєв І. В. 
Комунікаційні інструменти маркетингу в підвищенні фінансової грамотності населення й активізуванні внутрішніх інвестицій [Електронний ресурс] / І. В. Алєксєєв, Н. Ф. Басій, І. С. Скоропад, С. В. Скибінський // Вісник Львівського торговельно-економічного університету. Економічні науки. - 2018. - Вип. 56. - С. 12-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlca_ekon_2018_56_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 461.845 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Балук Н. Р. 
Комунікації у створенні персонального бренда [Електронний ресурс] / Н. Р. Балук, Л. М. Бук, О. М. Вовчанська, С. В. Скибінський // Підприємництво і торгівля. - 2018. - Вип. 23. - С. 111-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Torg_2018_23_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 500.38 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського